Hopp direkte til innhold

Hopp direkte til Søk

Brukerstøtte og support

  • Hva gjør jeg som kunde når jeg ikke får logget på ASKO Netthandel grunnet teknisk feil?

Dersom tjenesten ikke er tilgjengelig grunnet feil på nettet må alternative løsninger som telefon, faks eller butram benyttes. Det er lurt å ta en utskrift av din handleliste slik at du har EPD-nummeret, i tilfelle nettet ikke er tilgjengelig når du skal bestille.

  • Hvordan logge inn ASKO Netthandel?

Er du ikke bruker av ASKO Netthandel må du kontakte din lokale grossist for å motta brukernavn og passord. Det er et krav at du er kunde hos ASKO for å kunne få pålogg til ASKO Netthandel.

  • Jeg er sperret som bruker i ASKO Netthandel – hva gjør jeg?

Da kontakter du kundeservice hos din lokale grossist.

  • Hvordan endrer jeg passord til ASKO Netthandel?

Etter at du har logget inn, på min side – startsiden kan du endre passord.

  • Hjelp jeg får ikke logget meg på ASKO Netthandel?

Har du ikke vært pålogget de siste 80 dager vil tilgangen din bli automatisk sperret av ASKO. Kontakt vår kundeservice hos din grossist for å få ny tilgang.

Taster du feil passord tre ganger blir tilgangen sperret. Kontakt vår kundeservice hos din grossist for å få ny tilgang.

  • Hvordan kommer jeg i kontakt etter åpningstid hos ASKO ved behov for hjelp?

Mandag til fredag kl 07:00–20:00 

Ta kontakt med din ASKO-grossist (Du finner nummer her: http://www.asko-netthandel.no/kontakt-oss/ )

Etter kl 20.00
Ring Brukerstøtte 
NorgesGruppen Data
Tlf. 815 555 15

Brukerstøtte har åpent frem til 22:00 på hverdager.
Lørdag 08:00–20:00 
Søndag 08:00–16:00